Δευτέρα 21 Μαρτίου 2011

1 Παγκρήτια Συνάντηση scrapbooking!

Χτες ήταν η πρώτη Παγκρήτια συνάντηση Scrapbooking που διοργάνωσε η φίλη Χρύσα στο Ρέθυμνο!!!
Ευτυχώς μπαμπάδες, γιαγιάδες, παππούδες κ θείες δεν είχαν πρόβλημα κ κράτησαν τα παιδάκια μας κ έτσι καταφέραμε κ πήγαμε κ εμείς! (Εγώ, η Ευδοκία κ η Μελένια)
Ήταν πολύ πολύ όμορφα!!! Συναντηθήκαμε μετά από αρκετό καιρό, δημιουργήσαμε, συζητήσαμε, γελάσαμε κ μάθαμε πολύ όμορφα πραγματάκια από τις δασκάλες μας!!!
Δυστυχώς δεν καταφέραμε να πάμε από το πρωί κ έτσι χάσαμε τα όμορφα λουλουδάκια της Τατιάνας κ τις καρτούλες της Παρασκευής, αλλά πήραμε μία γεύση! Τα μαθήματα που παρακολουθήσαμε ήταν εκείνο με τις δύο συνθέσεις της Μελένιας κ η κατασκευή πασχαλινών αυγών κ λαμπάδας από την Άννα!
Ορίστε κ οι δικές μου προσπάθειες! Οι δύο συνθέσεις με το φανταστικό κιτ (χαρτιά Echo Park-Springtime)κ η λαμπάδα που δεν πρόλαβα να τελειώσω εκεί κ την τελείωσα σήμερα σπίτι!

Χρύσα σε ευχαριστούμε πολύ πολύ για την όμορφη συνάντηση κ περιμένουμε την επόμενη με αγωνία!!!
Καλή εβδομάδα να έχουμε!

25 σχόλια:

  1. Τι ωραία!!! Υπέροχες συνθέσεις (τέλεια η τσαχπινιά με την κορδέλα!) και σούπερ η λαμπάδα!
    Πάντα να ανταμώνετε και να ξεφαντώνετε!!! Και την επόμενη φορά να καταφέρουμε να έρθουμε κι εμείς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μαιρη μου χαιρομαι που περασατε καλα, ελπιζω να τα ξαναπουμε συντομα!..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. μπράβο στη Χρύσα που το οργάνωσε και στα κορίτσια που έκαναν τα μαθήματα!!!
    πολύ όμορφο το αποτέλεσμα. ωραίο το κολπάκι στο 2ο LO με την κορδέλα και η λαμπάδα, φοβερή....
    ελπίζω σε κάποιο να βρεθώ κι εγώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. αχχχχχχχχχχχχχχ!!!!τι ωραια που ηταν!!!!περασαμε τελεια...μπραβο στη Χρυσα που το οργανωσε και σε οποιον βοηθησε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Υπέροχες συνθέσεις!!Μπράβο στη Χρύσα και στα κορίτσια που βοήθησαν!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ όμορφα Μαίρη μου.Χαίρομαι που περάσατε καλά,κρίμα που δε μπορούσα να ρθω εγώ,αλλά δε πειράζει,την επόμενη φορά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Είναι πανέμορφα και τα τρία Μαίρη μου! Αχ και εγω θα ήθελα να'ρθω..! Αλλα δεν είναι και κοντά Ρέθυμνο-Χανιά. Έχουμε καιρό...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Υπέροχα νέα και υπέροχες δημιουργίες!!! Με το καλό να ξαναβρεθείτε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. γιατί άργησα να το δω , γιατί;;;
    ελπίζω στο επόμενο να το πάρω έγκαιρα είδηση και να μπορέσω να δω από κοντά όλες αυτές τις καταπληκτικές δημιουργίες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΩΩΩΩ!!!ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ ΝΑ ΞΑΝΑΒΡΕΘΕΙΤΕ!!
    ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΜΑΖΙ ΧΙΧΙΧΙ!!!
    ΠΟΛΥ ΘΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ!!!
    ΝΑ ΔΩ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΟΜΟΡΦΑ ΚΑΙ ΥΠΕΡΟΧΑ ΠΟΥ ΦΤΙΑΧΝΕΤΕ!!!
    ΣΕ ΦΙΛΩ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μπράβο Μαίρη μου ,
    πολύ όμορφες οι συνθέσεις σου και πολύ όμορφη η
    τόσο ρομαντική λαμπαδίτσα σου.
    Είναι πολύ καλό όταν μπορείς να παρακολουθήσεις από κοντά αυτά τα μαθήματα και ένα μεγάλο μπράβο στήν Χρύσα που διοργάνωσε την συνάντηση αυτή.
    Μπράβο και πάλι μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πολύ όμορφες οι συνθέσεις σου Μαίρη! Μου αρέσει ο τρόπος που "έπαιξες" με την κορδέλα! Αλλά και η λαμπάδα υπέροχη! Τι καλά που καταφέρατε και βρεθήκατε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μια όμορφη μανούλα, 2 όμορφα παιδάκια και 3 όμορφες δημιουργίες!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Χαίρομαι που περάσατε τέλεια και ζηλέυω πολύ!! Οι συνθέσεις πολύ όμορφες και οι δύο, όχι βέβαια ότι η λαμπάδα πάει πίσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μαιρούλα πολύ όμορφες οι δημιουργίες σου! Η φωτο που μου έκανε εντύπωση και στη συνάντηση έδεσε πολύ όμορφα με την κορδέλα! Μπράβο καλή μου.. ελπίζω σύντομα και στην επόμενη συνάντηση με το καλό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Μαίρη πολύ ωραίες οι δημιουργίες σου!Είστε πολύ τυχερές που διοργανώθηκε κάτι τόσο όμορφο!Μ ε το καλό να ξαναβρεθείτε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Τέλειες οι συνθέσεις,τέλεια και η λαμπάδα!Πάντα να περνάτε όμορφα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Υπέροχες οι συνθέσεις σου, Μαίρη μου, μπράβο, δεν έχω λόγια... Πολύ ωραίες ιδεες τα pearls που τονίσαν τα λουλουδάκια στην δεύτερη σύνθεση και η πράσινη κορδέλα στο κέντρο της πρώτης! Εύχομαι να επαναληφθεί σύντομα η ωραία συνάντηση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΟΜΟΡΦΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ!!!
    ΣΕ ΦΙΛΩ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΠΕΡΑΣΑ ΓΙΑ ..ΚΑΛΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ!!!!
    ΣΕ ΦΙΛΩΩΩΩΩ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Μαίρη μου, δεν ξέρω αν θυμήθηκα να σου πω να προσέχεις το κερί, γιατί δεν ξέρω πώς θα συμπεριφερθεί η χαρτοπετσέτα όταν φτάσει κοντά η φλόγα.....λογικά, δεν καίγεται, αλλά ποτέ δεν ξέρεις.....εντωμεταξύ, ξέχασα, μέσα στη ζάλη που είχα, να σου πω να πάρεις και για τον μεγάλο σου ένα....Τέλος πάντων, φιλιά και καλά να περνάτε! Χαίρομαι που σε ξαναείδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΜΑΙΡΗ ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑ ΝΑ ΣΟΥ ΕΥΧΗΘΩ!!
    ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΓΛΥΚΙΑ ΜΟΥ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΟΜΟΡΦΑ ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΕΡΟΧΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΟΥ!!!
    ΤΑ ΦΙΛΙΑ ΜΟΥ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Μαίρη μου πόσο ζηλεύω τα γράμματα που χρησιμοποιείς στα layout σου.Είναι υπέροχα,αλήθεια τα κόβεις με μηχάνημα..Φιλιά κ καλό πάσχα να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Μαίρη πολύ όμορφες οι κατασκευές σου!! Πέρνα από εδώ http://candycloudsoflullabies.blogspot.com/2011/04/versatile-blog-award.html για να παραλάβεις ένα βραβείο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. είναι πολύ όμορφα όλα! και η λαμπάδα μου άρεσε πολύ! καλό Πάσχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή