Τρίτη, 10 Μαΐου 2011

Because of you...

Σήμερα εδώ στο Ηράκλειο ο καιρός είναι χάλια...Βρέχει από το πρωί... Μάιο μήνα...? Πότε θα έρθει το καλοκαίρι??? Ας ελπίσουμε ότι σύντομα θα φτιάξει πάλι!
Προχτές κάθησα κ έφτιαξα αυτή τη σύνθεση με μια φωτογραφία αυτή τη φορά του άντρα μου! Συνήθως χρησιμοποιώ φωτογραφίες των παιδιών, αλλά μου άρεσε η φωτογραφία κ η συλλογή αυτή (Fancy Pants-Happy Together) κατά τη γνώμη μου δεν προσφέρεται για συνθέσεις με φωτογραφίες των παιδιών που κυριαρχούν συνήθως τα έντονα χρώματα!
Βασίστηκα επίσης στο τελευταίο σκετς του Once Upon A ...Sketch το οποίο ανήκει στην ταλαντούχα Nadia Cannizzo από τη μακρινή Αυστραλία!
Καλή σας μερα!

24 σχόλια:

  1. Πολύ ωραία η κατασκευή σου! Έχεις δίκιο ότι το συγκεκριμένο δεν είναι για τα παιδιά αλλά για το σύντροφό σου είναι ιδανικό!!! Και το "because of you..." υποδειλώνει μεγάλη τρυφερότητα!
    Μπράβο κορίτσι μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μαιρούλα είναι πολύ όμορφη η σύνθεσή σου, το Misting απίθανο! πιο χρώμα είναι? μου αρέσει πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μαρία μου σε ευχαριστώ πολύ!!! Είναι Maya Road-Dark Cornflower blue.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Molto bella la tua pagina....grazie per aver giocato con noi!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ όμορφη σύνθεση! Έκανες πολύ καλή επιλογή να συνδυάσεις το μπλε χρώμα με ασπρόμαυρη φωτογραφία δένουν πολύ ωραία! Και ο καιρός εδώ στην Θεσσαλονίκη είναι μία από τα ίδια! Βροχερός και μουντός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Υπέροχη, μοναδική, Μαίρη, μου αρέσει ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ!!! Χρησιμοποίησες τέλεια το μιστ!!! Και το σκετς!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Απο τις καλυτερες σου νομιζω!Πολυ μου αρεσει το στησιμο,το χρωμα και το misting!Μπραβο Μαιρη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τέλεια σύνθεση και ταίριαξες πολύ όμορφα τη φωτογραφία με τα χαρτιά τις τεχνικές και τα χρώματα,μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ τρυφερή σύνθεση...μου αρέσει πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Είναι απίθανη!!φοβερή!!και πολύ τρυφερή!!μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Mαράκι η σύνθεσή σου είναι πολύ όμορφη! Μου αρέσει πολύ το misting που έκανες και η μπορντούρα με τη σφραγίδα. Πάντα να είστε ευτυχισμένοι με τον αντρούλη σου και τα παιδάκια σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μαιρη ειναι φοβερη ....νομιζω απο τις καλυτερες σου!!!!!μπραβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μαίρη νομίζω ότι είναι από τις ωραιότερες συνθέσεις που έχεις κάνει!Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. πολύ όμορφη η σύνθεση σου μαίρη μου!!και υπεροχο το γαλάζιο με την ασπρόμαυρη φωτό!μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μαίρη μου είναι φανταστικό!!!!
    Ανατρίχιασα με το journaling...
    Να είστε πάντα ευτυχισμένοι και αγαπημένοι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Cool male page. Love your misted background!! Thanks for he inspiration and for playing at OUAS!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. wonderful masculine page!
    Thanks for playing along with us at Once Upon a Sketch! I hope you continue to participate and share your work.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Gorgeous! THANKS SO MUCH for playing along. I SO love that this is simple...very striking indeed.

    P.S Efharisto poly gia ta kala sou logia :o)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Lovely masculine page! Thanks for playing at Once Upon a Sketch!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. η σελιδα ειναι καταπληκτικη!!!τα χρωματα και το στησιμο!!!!ολα υπεροχα!! το misting φοβερο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Mary what a fab layout and a lovely moving tribute to your husband. I love it I hope he does too.

    Marie

    ΑπάντησηΔιαγραφή