Δευτέρα, 14 Μαρτίου 2011

My Boys!

Καλημέρα κ καλή εβδομάδα!!!!
Ο καιρός έφτιαξε κ μαζί κ η διάθεσή μου!!! Τι ωραία να μπορείς να βγεις έξω! Να πας μία βόλτα, χωρίς να φοβάσαι το κρύο...τη βροχή....!
Αυτή μου η σύνθεση βασίζεται στην πρώτη πρόκληση του Get Creative για το μήνα Μάρτιο. Guest designer για το μήνα αυτό είναι η Nadia Cannizzo! Μας ζήτησε η σύνθεσή μας να έχει 1 χαρτί με σχέδιο, 1 χαρτόνι, 1 κορδέλα, 1 κουμπί, 1 χάρτινο διακοσμητικό, 1 τίτλο κ 1 φωτογραφία! Ακολούθησα λίγο το sketch 227 από το Pencil Lines.
Τα χαρτιά, η γραμματοσειρά κ το διακοσμητικό είναι από τη συλλογή της K&Company-Spaghetti.
Αυτά από μενα!! Καλά να περνάτε!

32 σχόλια:

  1. Καλημερα Μαιρη ..ομορφη συνθεση πολυ ωραια φωτο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. πολύ χαρούμενη! ωραίο επίσης και το κολπάκι με την κορδέλα κάτω από την φωτογραφία!
    καλή βδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πόσο όμορφη έφτιαξες την σύνθεση Μαίρη μου!! Το μαγικό χεράκι της μανούλας κάνει θαύματα!!
    Μεγάλωσε και ο μικρός σου γιος,να τα χαίρεσαι και τα δυο παιδάκια σου κοπέλα μου!!!
    Καλή επιτυχία στη πρόκληση!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πανέμορφο Μαίρη μου ... ολο μαζί δένει πολύ ωραία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μαράκι μου τι υπέροχη σελίδα είναι αυτή που έφτιαξες; Μπράβο σου! Ωραίο στήσιμο, ταιριαστοί χρωματικοί συνδυασμοί και δύο κουκλάκια να συμπληρώνουν την ομορφιά! Να τα χαίρεσαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μαίρη πολύ ωραία η σύνθεση σου! ωραία τα χρώματα και το στήσιμο!
    Ευχαριστώ που παίρνεις μέρος στης προκλήσεις του Get Creative!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τα ζουζούνια κλέβουν την παράσταση!!!Αλλά και η σύνθεση πολύ όμορφη και χαρούμενη!! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πανέμορφη η σύνθεση σου!!! Μου αρέσει που έχεις κεντράρει το θέμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ ωραία σύνθεση Μαίρη!!!Μ' αρέσουν πάρα πολύ τα χρώματα που χρησιμοποίησες!!!Καλή επιτυχία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Και εμένα μου αρέσει που έφτιαξε ο καιρός! Και επίσης μου αρέσει και η σύνθεσή σου! Έχει όμορφα χρώματα και παιχνιδιάρικη διάθεση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Υπέροχα χρώματα,ωραίο στήσιμο και τέλεια φωτο....Μπράβο Μαιρούλα!!!!Ακόμα μία εξαιρετική σύνθεση!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τι όμορφη σύνθεση!!!
    Όσον αφορά σε αυτό για τα ιστολόγια,εμένα δεν έχει επιλογή πιο πρόσφατα ενημερωμένα έχει μόνο αλφαβητική κατάταξη ή όχι...Τι κάνω λάθος;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πολύ ωραία διάταξη!!και ωραία χρώματα!!! Πολύ μου αρέσει η σύνθεση σου Μαίρη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Απλή και όμορφη σύνθεση και πολύ γλυκιές οι φατσούλες στη φωτογραφία!
    Καλή επιτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μαίρη μου πολύ κεφάτη η σύνθεσή σου. Μου αρέσουν πολύ τα χρώματα και τα διακοσμητικά και βρίσκω πολύ ωραίο το αποτέλεσμα του distress. Καλή επιτυχία και καλή βδομάδα! Τα βλέμματα των μικρών είναι καταπληκτικά!...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Maraki mou ta paidakia sou mpoumpoukia,poli iomorfi sinthesi.Bravo sou, oson afora to kairo exeis dikio anoikse i diathesi mas.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Κουκλιά τα...your boys!!!
    Ήρθα για να σου πω ευχαριστώ για τις πληροφορίες στις Ειρήνης γιατί έψαχνα καιρό για να το κάνω και εγώ! Να'σαι καλά Μαιρούλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Love your layout and your boys are so cute, really loved the bright spring colours you used.

    Marie

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Τα αγαπημένα μου χρώματα έβαλες!!!
    Μου αρέσει πολύ ο τρόπος που τοποθέτησες την κορδέλα και γενικά όλο το στήσιμο... γεωμετρικό!! Καλή επιτυχία στην πρόκληση, Μαίρη μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Τι γλυκές φατσούλες!
    Υπέροχη σύνθεση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καλέ τι φωτό είναι αυτή!!!Πολύ μου αρέσουν ,και τα χαρτιά πολύ ωραία ,και όλη η σύνθεση.Good luck!!! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. εγω αυτό δεν το σχολίασα!!!είναι πολύ ομορφη σελίδα ως συνήθως!! το στήσιμο μου άρεσε ιδιαίτερα..ίσως το δοκιμάσω κι εγώ καμια φορά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Κουκλοι!Ν ατους χαιρεσαι Μαιρη μου!Πολυ αρμονικη η συνθεση σου!μου αρεσε πολυ το στησιμο της κορδελας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Μαίρη , σε καλώ να έρθεις παίξουμε ένα παιχνδάκι!!Έλα από το μπλογκ μου!Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Καλημέρα Μαίρη! Είμαι εδώ με τον Βασιλάκη και λέω: μμμμμ τι ωραία που είναι και ζουζουνιάρικη η σύνθεση!!!! Χαμογελάει και βγάζει κι ένα γρρρ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΦΙΛΗ ΜΟΥ!!
    ΝΑ ΤΑ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΤΑ ΜΙΚΡΑ ΣΟΥ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΑΚΙΑ!!!!
    Η ΣΥΝΘΕΣΗ ΣΟΥ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΗ ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ!!!
    ΣΕ ΦΙΛΩ ΜΟΥΑΤΣ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. KAΛΟ ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΟΜΟΡΦΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Κορίτσια σας ευχαριστώ πολύ όλες για τα όμορφα σχόλια σας!!!!! Να είστε καλά!!!!!!!!
    Καλό Σαββατοκύριακο σας εύχομαι!! Λούρδη μου να σαι καλά!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Καλημέρααα.Αργησα λίγο να δω την ανάρτησή σου αλλά πραγματικά είναι πολύ όμορφη.Καλέ τι γλύκα που είναι τα βλαστάρια σου.Να τα χαίρεσαι!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Ευχαριστώ Μαίρη μου που πέρασες απ' το μπλοκόσπιτό μου και άφησες το γλυκό σου μήνυμα...!

    Your boys!!! Πολύ όμορφη η σύνθεση σου και τα αγοράκια σου μια γλύκα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Πολύ τρυφερή οι σύνθεσή σου !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή